A Magyar Nagydíj 1986 óta megszakítás nélkül, változatlan helyszínnel szerepel a versenynaptárban. A legsikeresebb csapat Mogyoródon a McLaren 11 győzelmével, a legutóbbit tavalyelőtt szerezték. Őket a Williams követi, amely hétszer nyert a Hungaroringen, de utoljára 17 éve sikerült. A Ferrari ötször győzött a pályán, de nekik is egy évtizede sikerült utoljára. A Red Bull egy győzelmet mondhat magáének Mark Webber révén, legutóbb pedig a Mercedes nyert, amire idén is jó esélyekkel pályázik.

Red Bull

Az első Magyar Nagydíjuk 2005-ben hamar véget ért: a rajt után Coulthard és Klien is ütközésbe keveredett. Egy évvel később Coulthard a káoszfutamon ötödik lett, Klien kicsúszott a vizes pályán. 2007-ben és 2008-ban Coulthard és Webber egyaránt pontzónán kívül értek célba (11. és 9.; illetve 14. és 9. helyen). 2009-ben Webber harmadikként megszerezte az első hungaroringi dobogójukat, Vettel a felfüggesztés sérülése miatt kiesett. 2010-ben Webber megnyerte a futamot, ez a csapat eddigi egyetlen magyarországi győzelme. Egyúttal ez volt eddig az egyetlen kettős dobogójuk a pályán: Vettel büntetés után (túl nagy távolság a safety car mögött) harmadik helyen végzett. 2011-ben Vettel második, Webber ötödik lett. Tavalyelőtt nem sikerült dobogóra állniuk: Vettel negyedik, Webber nyolcadik helyen ért célba. Tavaly Vettel harmadik lett Webber előtt.

Mercedes

A jogelőd Brawn GP színeiben 2009-ben a listavezető Button hetedik lett (ugyanő 2006-ban, az „előd elődjének” számító Hondával győzött).

A 2010-es versenyen leginkább a negatív szenzációkat szolgáltatták: Schumacher 11. lett, de a futam arról maradt igazán emlékezetes, hogy Barrichellót majdnem felkente a falra, ami miatt meg is büntették a következő versenyre; míg Rosberg kiesett, miután elrepült a kereke a bokszutcában. 2011-ben Rosberg kilencedik, Schumacher rövid ideig élen is állt (a többiek bokszkiállása után), de műszaki hibával kiesett. Tavalyelőtt Rosberg tizedik, míg Schumacher ismét kiállni kényszerült. Tavaly Hamilton megszerezte a csapat első magyarországi győzelmét, Rosberg motorhiba miatt kiesett (és 19. lett).

Ferrari

1986-ban az első Magyar Nagydíjon Stefan Johansson negyedik lett; 1987-ben Alboreto és Berger is kiestek, majd 1988-ban Berger hozott újabb negyedik helyet. 1989-ben Mansell emlékezetes felzárkózásával és előzésével szerezte meg a Scuderia első itteni győzelmét. 1990-ben viszont Prost és Mansell sem ért célba (utóbbi csak a megtett táv miatt lett 17.-nek elkönyvelve). 1991-ben Jean Alesi ötödik, 1992-ben Ivan Capelli hatodik helyen végzett, dobogós helyezésre 1993-ig kellett várni: Gerhard Berger harmadik lett. 1994-ben nullázás következett, majd 1995-ben Berger megismételte két évvel korábbi helyezését. Alesinek pedig az egyik edzésen volt egy kicsúszása a 11-es kanyarban, ami önmagában nem túl jelentős esemény, de azóta nem hivatalosan róla nevezték el azt a kanyart.

1996-ban Schumacher élről indulva harmadik helyről esett ki műszaki hiba miatt, kilencediknek könyvelték el, Irvine szintén kiesett. 1997-ben Schumacher negyedik, Irvine kilencedik (utóbbi nem pontszerző). 1998-ban a két kiállásról háromra váltó taktikának köszönhetően Schumacher megnyerte a futamot, Irvine műszaki hiba miatt kiállt. 1999-ben Irvine második lehetett volna, de kicsúszásával veszített egy helyet; a Schumachert helyettesítő Salo nem túl meggyőző teljesítményt nyújtva 12. helyezést ért el. 2000-ben Schumacher tartotta a második helyet, Barrichello negyedik lett. 2001-ben Schumacher–Barrichello kettős győzelem biztosította be mindkét világbajnoki címet, négy futammal a szezon vége előtt. Egy év múlva újabb kettős győzelmet szereztek, de fordított szereposztásban. Az egyéni cím ezúttal már előtte zsebben volt, a konstruktőrit itt védték meg. 2003-ban viszont gyengélkedtek: Schumacher körhátránnyal nyolcadik, Barrichello kiesett. 2004-ben újabb Schumacher–Barrichello kettős győzelem jelentette a konstruktőri címet, egyúttal azt, hogy már csak Ferrari-pilóta szerezhette meg az egyénit. Azóta viszont nem nyertek futamot a Hungaroringen. 2005-ben Schumacher élről indulva második, az amúgy nem túl acélos évben egyik legjobb eredményük volt; Barrichello tizedik lett (nem járt még pont). 2006-ban Massa hetedik, Schumacher ütközés miatt kiállt, de végül nyolcadiknak elkönyvelve mégis szerzett egy pontot.

2007-ben Kimi második, Massa az edzésen elkövetett taktikai hiba miatt 13. helyen végzett. 2008-ban Massa az élről állt ki nem sokkal a vége előtt, Kimi harmadik. 2009-ben Massa súlyos balesetet szenvedett az edzésen, így nem is indulhatott a futamon; Kimi viszont egyik legjobb azévi teljesítményével második helyezést ért el. 2010-ben Alonso második, Massa negyedik; 2011-ben Alonso harmadik, Massa hatodik. Az utóbbi két évben Alonso egyaránt ötödik lett, Massa tavalyelőtt kilencedik, tavaly nyolcadik.

Lotus

A klasszikus Team Lotus az első két Magyar Nagydíjon szerepelt a legjobban. Ayrton Senna lett az első pole pozíciós, majd Piquet-vel csatázva másodikként végzett a futamon. Egy évvel később a rajthelyét ugyan nem, de a versenyeredményét megismételte. A későbbiekből Häkkinen 1992-es negyedik helye említésre méltó. Más miatt érdemes szót ejteni az 1991-es futamról: egy hétvége erejéig felkerült az autókra a Magyar Hírlap felirat, ez volt az első magyar csapatszponzor a sportágban.

Az enstone-iak kétszer győztek itt: 1994-ben Benetton–Forddal Schumacher, 2003-ban Renault-val Alonso. A Lotus Renault GP színeiben 2011-ben Petrov 12., míg Heidfeld utolsó versenyén kiállni kényszerült, autója ki is gyulladt.

Tavalyelőtt a dobogó két oldalára állhattak a csapat versenyzői: Kimi második, Grosjean harmadik. Tavaly Kimi megismételte második helyét, Grosjean a túlzottan agilis előzései miatt kiosztott büntetésekkel együtt hatodik lett.

McLaren

1986-ban még TAG-motorral egyik versenyzőjük sem ért célba. 1987-ben Prost harmadik lett. 1988-ban Honda-motorral (itt is) kettős győzelmet értek el: Senna és Prost küzdelmében a brazil kerekedett felül. 1989-ben és 1990-ben Senna egyaránt második, 1991-ben és 1992-ben ismét győzött, utóbbi alkalommal Berger harmadik lett. 1993-ban a Ford-motoros évben Andretti és Senna is kiesett. 1994-ben a Peugeot-szezonban Häkkinent eltiltása miatt Alliot helyettesítette. Brundle negyedik lett.

1995-ben Mercedes-motorral kettős kiesést szenvedtek el, 1996-ban Mika negyedik lett, 1997-ben megint nem értek célba.1998-ban győzelmi esélyeik voltak, de Häkkinen a futóműve miatt visszaesett hatodik helyre, Coulthard pedig nem tudta utolérni Schumachert   – egyes vélemények szerint Mika visszaesése után túl későn kezdte meg az üldözést –, második lett. Egy évvel később viszont sikerült a kettős győzelem: Mika Schumachert lerajtolva magabiztosan nyert, DC pedig kihasználta Irvine hibáját. 2000-ben ismét Häkkinen győzött, Coulthard ezúttal a dobogó harmadik fokára állhatott. 2001-ben Coulthardnak harmadik helyre telt a Ferrarik mögött, ezzel a matematikai esélyek is elszálltak a vb-címre, Häkkinen ötödik lett. 2002-ben Kimi negyedik Coulthard előtt. 2003-ban Kimi harmadik, Coulthard ismét ötödik. 2004-ben nem szereztek pontot: Coulthard kilencedik, Kimi kiesett. 2005-ben Kimi győzött, Montoya kiesett. 2006-ban Kimi ütközés miatt kiesett, de la Rosa viszont pályafutása legjobbját elérve második helyezést ért el az esős káoszfutamon.

Ezután hármas győzelmi sorozat következett. 2007-ben Hamilton megnyerte az első Magyar Nagydíját, a futam azonban nem túl jó színben tüntette fel a csapatot: a szombati incidens miatt Alonsót hátrasorolással büntették (a versenyen végül negyedik lett), nem kaphattak konstruktőri pontokat (habár a kémügy miatti súlyosabb büntetés fényében ez később mit sem számított) és nem vehették át a konstruktőri trófeát sem. 2008-ban Kovalainen szerezte első nagydíjgyőzelmét, Hamilton ötödik. 2009-ben Hamilton szerezte a csapat első azévi győzelmét, Kovalainen ötödik.

2010-ben nem jól sikerült a verseny: Button nyolcadik, Hamilton kiesett. Ezután viszont két győzelem következett: 2011-ben Button győzött, Hamilton negyedik; tavalyelőtt Hamilton nyert, Button hatodik. A tavalyi versenyen Button hetedik, Pérez kilencedik helyen végzett.

Force India

A csapat első Magyar Nagydíján 2008-ban Fisichella 15., Sutil fékhibával kiállt. A következő két évben sem szereztek pontot. 2010-ben Liuzzi egy koccanásban elvesztette az első szárnyát, ami miatt be kellett hívni a biztonsági autót. 2011-ben di Resta hetedik, Sutil 14. lett. Tavalyelőtt azonban újra nulláztak, Hülkenberg és di Resta 11-12. helyen végeztek. Tavaly pedig di Resta és Sutil is kiesett, előbbit a megtett táv miatt 18.-nak jegyezték.

Sauber

1993-ban első Magyar Nagydíjukon Karl Wendlinger hatodik lett. 1995-ben Frentzen ötödik. 1997-ben első itteni dobogójukat elérve Herbert harmadik. Legközelebb 2001-ben Heidfeld szerzett itt pontot, amikor hatodik lett, majd 2004-ben Fisichella nyolcadik helyen végzett.

A BMW–Sauber érában 2006-ban Heidfeld harmadik, a debütáló Kubica nyolcadikként ért célba, de az autó szabálytalansága miatt kizárták. Egy évvel később Heidfeld megismételte a helyezését.

2010-ben mindkét pilóta pontot szerzett: de la Rosa hetedik, Kobajasi kilencedik. Az utóbbi három évben viszont rendre nulláztak: 2011-ben Kobajasi 11., Pérez 15.; tavalyelőtt Pérez 14., a hidraulikai hibával kiálló Kobajasit 18.-nak jegyezték; tavaly Hülkenberg 11. lett, Gutiérrez kiesett.

Toro Rosso

Az első Magyar Nagydíjuk 2006-ban volt, Speed 11. lett, Liuzzi ütközött Kimivel. Csak 2011-ben sikerült itt pontot szerezniük, akkor Buemi nyolcadik, Alguersuari tizedik helyen végzett. Tavalyelőtt Ricciardo és Vergne 15-16. helyen futottak be, míg tavaly fordított sorrendben a 12-13. helyen.

Williams

1986-ban és 1987-ben még Honda-motorral Nelson Piquet nyerte az első két Magyar Nagydíjat. Előbbi alkalommal Mansell a dobogó harmadik fokára állt, utóbbi versenyen pedig ő volt az esélyes, de leesett a kerékrögzítő anyacsavarja az azóta csak az ő nevén emlegetett kanyarban. 1988-ban Judd-motorral a betegeskedő Mansell erőn felüli második rajthelyet szerzett, és a versenyen tartotta, amíg bírta erővel.

1989-ben Renault-motorral Patrese élről indult, de kiesett; Boutsen a dobogó harmadik fokára állt, majd egy évvel később első helyről rajtolva győzött. 1991-ben Mansell és Patrese is próbálták utolérni Sennát, de csak a dobogó két oldalára állhattak mellé. 1992-ben Patrese ismét pole-ból rajtolva esett ki, Mansell megismételte második helyét, ami ezúttal öt futammal a vége előtt a hőn áhított vb-címet jelentette neki. 1993-ban Prost szerezte meg a pole pozíciót, de a felvezető körben leállt az autója, így a végére kellett visszaállnia, viszont Damon Hill megszerezte pályafutása első győzelmét. 1994-ben Hill második lett a két Benetton között, majd 1995-ben mesternégyest elérve nyert, Coulthard kettős győzelemmé egészítette ki. 1996-ban újabb kettős győzelem következett: ezúttal az újonc Villeneuve nyert Hill előtt. 1997-ben Villeneuve megismételte a győzelmét, bár ehhez kellett Hill Arrowsának rakoncátlankodása a végén. Azóta viszont nem sikerült Magyar Nagydíjat nyerniük. 1998-ban Mécachrome-motorral Villeneuve harmadik, Frentzen ötödik. 1999-ben nem szereztek pontot.

2000-ben már BMW-motorral Ralf Schumacher ötödik. 2001-ben a kanyargós pályán nem tudott kijönni a BMW ereje, így Ralf negyedik, Montoya nyolcadik lett(utóbbi pont nélkül). 2002-ben Ralf a dobogó harmadik fokára állhatott, Montoya 11. helyen végzett; 2003-ban Montoya harmadik Ralf előtt. 2004-ben Montoya negyedik, a Ralfot helyettesítő Pizzonia hetedik. 

2005-ben Heidfeld hatodik, Webber hetedik. 2006-ban Cosworth-motorral kettős kiesés, 2007-ben Toyota-motorral Rosberg hetedik. 2008-ban nem szereztek pontot, 2009-ben Rosberg negyedik. Újra Cosworth-tal 2010-ben mindkét pilóta pontszerző: Hülkenberg hatodik, Barrichello tizedik (Schumacher támadását is megúszva). Három éve Barrichello 13., Maldonado 16.; míg tavalyelőtt  Bruno Senna hetedikként szerzett pontokat, Maldonado 13. lett. Tavaly Maldonado szerzett egy pontot tizedikként, Bottas kiesett.

Marussia

Virgin név alatt Glock 2010-ben 16. lett, di Grassi kiesett; 2011-ben  Glock 17, d'Ambrosio 19. helyezést ért el. A jelenlegi néven tavalyelőtt Pic és Glock 20-21. helyen ért célba, tavaly Bianchi és Chilton 16-17. helyen.

Caterham

A Lotus-érában 2010-ben Kovalainen és Trulli 14-15. helyen végeztek; három éve mindketten kiestek. Tavalyelőtt Kovalainen 17., Petrov 19. lett. Tavaly van der Garde és Pic 14-15. helyen értek célba.