Hockenheimben több más pályához hasonlóan a Ferrari, a McLaren és a Williams mondhat magáénak sikereket, valamint a Lotus az elődei révén. A Red Bull ugyan kétszer is nyert már Német Nagydíjat, de mindkettőt a Nürburgringen. Ugyancsak a Nürburgrigen, de még a régi pályán, a Nordschleifén szerezte eddigi egyetlen hazai győzelmét a Mercedes. Hatvan év múltán itt a lehetőségük az ismétlésre, sőt akár arra is, hogy a pilótájuk is hazai legyen...

Red Bull

2005-ben első itteni versenyükön Coulthard hetedik lett. Egy évvel később Klien nyolcadik. 2008-ban nem szereztek pontot: Coulthard 13., Webber kiesett. 2010-ben a hazai pályán versenyző Vettel harmadik lett, Webber hatodik. Tavalyelőtt Vettel ugyan másodiknak futott be, de időbüntetésével ötödiknek sorolták vissza; Webber nyolcadik lett.

A Nürburgringen 2009-ben Webber és Vettel kettős győzelmet szerzett, előbbi először nyert Forma–1-es nagydíjat. 2011-ben Webber harmadik, Vettel negyedik lett. Tavaly Vettel végre megszerezte a hőn áhított hazai győzelmet, Webber hetedik helyen végzett.

Mercedes

Az Ezüstnyilak első hazai vb-futama 1954-ben volt a Nordschleifén, a várakozásoknak megfelelően Fangio nyerte; hazai pályán versenyző csapattársa, Karl Kling leggyorsabb kört futva negyedik lett. Ismételni nem volt alkalmuk, a következő évben ugyanis a Le Mans-i tragédia után lemondták a Német Nagydíjat, év végén pedig kivonult a Mercedes.

2010-ben Rosberg nyolcadik, Schumacher kilencedik lett. Tavalyelőtt Schumacher hetedik, Rosberg tizedik.

A Nürburgringen a jogelőd Brawn GP színeiben Button és Barrichello 5-6. helyezést értek el. 2011-ben Rosberg és Schumacher a 7-8. helyen végeztek. Tavaly Hamilton ötödik, Rosbert tizedik lett.

Ferrari

A világbajnokság történetének első Német Nagydíját Ascari nyerte 1951-ben a régi Nürburgringen (Nordschleife), egyúttal önmaga első győzelmét szerezve. A pályán ezután is jól ment a Scuderiának… 1952-ben Ascari ismételt, 1953-ban Farina szerezte utolsó győzelmét, 1956-ban Fangio nyert. 1959-ben Tony Brooks nyerte az egyetlen Avuson rendezett versenyt, Phil Hill harmadik lett. Ismét a Nordschleifén 1961-ben von Trips és Hill a dobogó két oldalát foglalták el, majd John Surtees hozott újabb diadalokat 1963-ban és 1964-ben, utóbbi alkalommal Lorenzo Bandini harmadik lett. 1967-ben Chris Amon végzett a dobogó alsó fokán. 1969-ben nem indultak a futamon.

1970-ben Hockenheimben Jackie Ickx második. Újra a Nürburgringen 1971-ben Clay Regazzoni harmadik, egy évvel később Ickx nyerni tudott. 1973-ban megint nem indultak, aztán 1974-ben Regazzoni nyerte a versenyt. 1975-ben Lauda harmadik, majd 1976-ban elszenvedte a hírhedt balesetét, ami véget vetett a Nordschleifén rendezett Forma–1-es nagydíjaknak.

Egy évvel később éppen Lauda nyert a visszakerülő Hockenheimringen. 1982-ben a listavezető Didier Pironi balesetet szenvedett az edzésen (pedig pole-t érő időt futott!), ami miatt nem folytathatta a szezont, sőt pályafutását sem. Csapattársa, Tambay másnap megnyerte a versenyt, Pironinak és az azévben elhunyt Gilles Villeneuve-nek ajánlva diadalát. Egy évvel később új csapattársa, Arnoux ismételte meg a sikert. 1985-ben Alboreto nyerte a Német Nagydíjat, igaz, azt az új Nürburgringen tartották. 1988-ban Berger lett harmadik az újra Hockenheimben rendezett futamon, csapattársa, Alboreto előtt. 1989-ben Mansell ugyancsak harmadik. 1990-ben Prost leszorult a dobogóról (negyedik lett), 1991-ben Alesi állhatott az alsó fokára. A Scuderiához időközben visszatért Berger 1994-ben megnyerte a futamot, egy évvel később harmadik helyezést ért el.

1996-ban Schumacher negyedik, 1997-ben második lett, Irvine egyik versenyen sem ért célba. 1998-ban Schumacher ötödik, Irvine pontzónán kívül nyolcadik. 2000-ben Schumacher kiesett a rajtnál való ütközése miatt, csapattársa, Barrichello viszont részben a safety carnak, részben a gumikkal való ügyes bánásmódjának köszönhetően 18. helyről előretörve megszerezte pályafutása első győzelmét. 2001-ben Barrichello második, Schumacher műszaki hiba miatt kiesett. 2002-ben a friss világbajnok Schumacher győzelemmel örvendeztette meg a hazai közönséget, míg Barrichello negyedik lett. 2003-ban Barrichello ütközött a rajtnál, Schumacher gumiproblémák miatt hetedik helyen végzett. 2004-ben Schumacher győzött, Barrichello 12. lett. 2005-ben Schumacher ötödik, Barrichello tizedik (nem járt még érte pont).

2006-ban Schumacher és Massa szerzett kettős győzelmet. 2008-ban Massa harmadik, Kimi hatodik. 2010-ben újabb kettős győzelem következett, igaz, a csapatvezetés szája íze szerint alakítva: Massa vezetett, de miután megtudta, hogy „Fernando gyorsabb”, átadta a helyét Alonsónak (amiért pénzbüntetést kapott a csapat). Tavalyelőtt Alonso ismét győzött, Massa viszont csak 12. lett.

A Nürburgringen 2009-ben Massa harmadik lett, Kimi kiesett; 2011-ben Alonso második, Massa ötödik.

Lotus

A Lotus márka első németországi győzelmét 1961-ben a Nürburgringen Stirling Moss szerezte, igaz, a Rob Walker Racing színeiben. Gyári Lotusszal 1963-ban Jim Clark második, két évvel később győzött. Nem Forma–1, de a Lotusról és Hockenheimről óhatatlanul eszébe jut az embernek, hogy 1968-ban Clark itt szenvedett halálos balesetet Forma–2-es futamon. 1970-ben Jochen Rindt lett az első hockenheimi vb-futam győztese (ez volt pályafutása utolsó diadala). Ezután Mario Andretti 1978-as győzelme említésre méltó. Ayrton Senna 1986-ban második, 1987-ben harmadik a pályán, ezután már nem volt itt nagy eredményük.

Az enstone-i elődök közül a Benetton 1995-ben győzött itt Schumacher révén, a Renault 2005-ben Alonsóval. A jogelőd Renault utolsó itteni futamán 2010-ben Kubica hetedik, Petrov tizedik lett.

Tavalyelőtt már Lotusként álltak rajthoz Hockenheimben, Kimi harmadik, Grosjean 18. helyen végzett

A Nürburgringen Lotus Renault GP színeiben 2011-ben Petrov tizedik helyezést ért el, tavaly már a jelenlegi név alatt Kimi és Grosjean a dobogó két oldalára állhattak.

McLaren

1969-ben még a Nordschleifén az alapító Bruce McLaren szerezte a csapat első németországi dobogóját, amikor harmadik lett, egy évvel később Hockenheimben Denny Hulme-nak sikerült ez az eredmény. 1976-ban nyertek először Német Nagydíjat… Hunt győzött az utolsó nordschleifei futamon, míg csapattársa, Jochen Mass harmadik lett hazai pályán.

1984-ben kettős győzelmet szereztek, Prost nyert Lauda előtt. 1985-ben az új Nürburgringen Prost második. 1987-ben újra Hockenheimben Johansson lett második. 1988-tól 1990-ig Ayrton Senna nyert sorozatban, csapattársai rendre ott voltak a dobogón: 1988-89-ben Prost gondoskodott a kettős győzelemről, 1990-ben Berger harmadik. 1991-ben nem sikerült a dobogó, Berger negyedik, míg Sennával megismétlődött a silverstone-i eset, a végén fogyott ki a benzin, így hetediknek könyvelték el. 1992-ben Senna második Mansell mögött, egy évvel később negyedik. 1994-ben Häkkinen a rajtnál tömegkarambolt okozott, aminek következménye egy futam eltiltás lett. 1995-ben az előző évhez hasonlóan kettős kiesés következett, 1996-ban Coulthard ötödik lett. 1997-ben Mika harmadik, majd 1998-ban a Häkkinen–Coulthard páros kettős győzelmet aratott. 1999-ben Mika a bal hátsó defektje miatt esett ki az élről, Coulthard ötödik lett. 2000-ben győzelmi esélyeik voltak, de az elbocsátott Mercedes-alkalmazott és Barrichello taktikus versenyzése keresztülhúzta, így Mika és Coulthard a dobogó két oldalára állhattak fel. 2001-ben műszaki hibák miatt kettős kiesés jött.

2002-ben Coulthard ötödik, míg Kimi kiesett. 2003-ban Coulthard második, Kimi a rajtnál ütközött Ralf Schumacherrel. 2004-ben Coulthard negyedik, Kimi megint kiesett. 2005-ben élről állt ki műszaki hiba miatt, Montoya második. 2006-ban Kimi harmadik, de la Rosa kiesett. 2008-ban Hamilton nyert, Kovalainen ötödik. 2010-ben Hamilton és Button 4-5. helyen végeztek. Tavalyelőtt Button második lett (Vettel büntetésével előrelépve), Hamilton defekt miatt kiesett.

A Nürburgringen 2009-ben Hamilton ütközött a rajtnál, így végül csak 18. lett, Kovalainen nyolcadik. 2011-ben Hamilton győzött, Button hidraulikai probléma miatt kiesett. Tavaly Button ötödik, Pérez nyolcadik helyezést ért el.

Force India

Első három Német Nagydíjukon (2008-2010) nem sikerült pontot szerezniük. Tavalyelőtt a hazai pályán versenyző Hülkenberg kilencedik lett, míg di Resta 11. helyével maradt le a pontról.

A Nürburgringen 2011-ben Sutil hatodik, di Resta 13. helyen végzett; tavaly di Resta 11., Sutil 13. lett.

Sauber

Első németországi pontjaikat 1995-ben Jean-Christophe Boullion szerezte ötödik helyével. A következőre 2000-ig kellett várni, akkor Salo az emlékezetes esőfutamon lett ötödik. 2002-ben az utolsó pontszerző helyről csapatutasítás döntött: Massának át kellett adnia hatodik helyét a hazai pályán versenyző Heidfeldnek. A következő két évben megint nem szereztek pontot, majd 2005-ben Massa nyolcadik lett.

A BMW–Sauber időszakból legjobb eredményük 2008-ban Heidfeld negyedik és Kubica hetedik helye. 2006-ban Villeneuve ütközés miatt kiesett, ekkor még nem tudták, hogy így ért véget Forma–1-es karrierje.

Ismét önálló csapatként indultak 2010-ben, akkor Kobajasi 11., de la Rosa 14. lett. Tavalyelőtt mindkét autójuk pontot szerzett: Kobajasi negyedik, Pérez hatodik helyen futott be.

A Nürburgringen 2011-ben Kobajasi kilencedik, Pérez 11. helyen végzett; tavaly Hülkenberg odahaza egy pontot szerzett tizedikként, Gutiérrez 14. lett.

Toro Rosso

Eddig egyszer szereztek pontot Német Nagydíjon: 2008-ban a hazai pályán versenyző Vettel nyolcadik helyezést ért el. 2010-ben Alguersuari 15. lett, Buemi kiesett. Tavalyelőtt Ricciardo és Vergne 13-14. helyen végeztek.

A Nürburgringen 2011-ben Alguersuari 12., Buemi 15. lett; tavaly Ricciardo 12., míg Vergne hidraulikai hibával kiesett.

Williams

1979-ben Alan Jones itt szerezte a csapat második győzelmét, Regazzoni második helyével pedig ez lett az első kettős győzelmük. Egy évvel később Reutemann második lett Jones előtt. 1982-ben Keke Rosberg harmadik. Utána már a Honda-érában 1986-ban és 1987-ben Piquet-nek sikerült itt nyernie, előbbi alkalommal Mansell harmadik lett. 1991-től Renault-motorral jött egy jó sorozat: 1991-92-ben Mansell, 93-ban Prost nyert, a ’91-es Patrese révén kettős győzelem. 1995-ben Coulthard második, majd 1996-ban Damon Hill nyerte a versenyt, Villeneuve harmadik lett.  1997-ben Frentzen ütközés, Villeneuve kicsúszás miatt esett ki. 1998-ban Villeneuve harmadik, abban az évben először állva dobogóra, egy kis ideig majdnem megközelítve a két McLarent. 1999-ben Ralf Schumacher hazai pályán negyedik. 2000-ben már BMW-motorral az újonc Button lett negyedik. 2001-ben az utolsó régi vonalvezetésen futott nagydíjat Ralf Schumacher nyerte, míg Montoya kiesett. 2002-ben Montoya és Ralf a dobogó két oldalán végeztek. 2003-ban Montoya szerezte a csapat – egyelőre? – utolsó itteni győzelmét, Ralf ütközött a rajtnál. 2004-ben Montoya ötödik, a sérült Ralf helyettesítésében Genét felváltó Pizzonia hetedik hellyel bizonyította a döntés helyességét.

Azóta Hockenheimben nem szereztek pontot, 2010-ben Barrichello és Hülkenberg 12-13. helyen végeztek, tavalyelőtt Maldonado 15., Bruno Senna 17. lett.

A Nürburgringen 2009-ben Rosberg negyedik; 2011-ben Maldonado 14., Barrichello kiesett. Tavaly Maldonado és Bottas 15-16. helyen végeztek.

Marussia

2010-ben még Virgin név alatt 18. lett, di Grassi kiesett. Tavalyelőtt már Marussia színekben Pic huszadik, Glock 22. helyen végzett.

A Nürburgringen 2011-ben Glock 17, d’Ambrosio 19. helyen végzett; tavaly Chilton utolsó célbaérkezőként 19., Bianchi motorhiba miatt feladta.

Caterham

Még Lotus név alatt a 2010-es versenyen Kovalainen és Trulli is kiesett. Tavalyelőtt már Caterham-pilótaként Petrov 16., Kovalainen 19. lett.

A Nürburgringen 2011-ben Kovalainen 16., a Trullit egy hétvége erejéig felváltó Chandhok huszadik lett. Tavaly Pic és van der Garde 17-18. helyen végeztek.